IndustriiObiectivele promovării

Obiectivele promovării

-

- Advertisment -

Conștientizarea clienților cu privire la produs/serviciu, trebuie automat sa conțină informații precise despre produs sau Brand, astfel stârnim interesul asupra produsului, prin mesaje imperative cu raportare la servicii sau produse. Trebuie să cunoaștem atât clientul potențial cât și clientul deja fidelizat pentru ca mesajul să fie personalizat și ușor de înțeles de către aceștia.

Și mai important, trebuie să fie clară identitatea brandului și cum se sincronizează aceasta cu produsul/serviciul pe care îl promovăm.

Deasemenea, este important ca promovarea să nu fie agasantă, obositoare, pentru clientul țintă și să nu îndepărteze clientul deja existent, clientul fidelizat. Mesajul și eventualul beneficiu al campaniei de promovare către clientul potențial nu trebuie să îl pună pe clientul fidel într-o poziție dezavantajoasă față de clientul nou. Trebuie să existe un echilibru și o promovare/beneficiu în dublu sens, atât spre clientul potențial cât și către clientul fidel.
După etapele de aducere în față a produsului sau a serviciilor și după ce am stârnit interesul potențialilor clienți prin promoții sau mesaje, urmează etapa de testare a produsului/serviciilor și înregistrarea feedback-ului venit din partea cleintului. Dacă am avut succes cu serviciul/produsul, vom avea un client care va cumpăra în mod repetat de la noi și astfel ne vom fortifica imaginea sau Brandul și vom beneficia de un ROI pozitiv financiar.

Articolul precedent
Articolul următor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Ultimele articole

Pași concreți pentru realizarea primului Centru de Excelență pentru Diagnosticare și Tratament cu Protonoterapie

Ministerul Sănătății demarează procedurile pentru realizarea primului Centru de Protonoterapie din România cu Fonduri Europene! Workshop cu experți în radioterapie/protonoterapie,...

Cercetați pentru înșelăciune, acces ilegal la un sistem informatic și efectuarea de operațiuni financiare în mod fraudulos 

La data de 16 iulie a.c., polițiștii Inspectoratului de Poliție Județean Călărași au fost sesizați, prin plângere, de către...

Ministerul Afacerilor Externe salută celebrarea Zilei Justiției Penale Internaționale

Ministerul Afacerilor Externe salută celebrarea Zilei Justiției Penale Internaționale, prilejuită de adoptarea, la 17 iulie 1998, a Statutului de...

Succes sportivilor și antrenorilor din delegația României la Jocurile Olimpice de la Paris

Marcel Ciolacu le-a urat azi succes sportivilor și antrenorilor din delegația României la Jocurile Olimpice de la Paris și...
- Advertisement -spot_img

Alexandru Rafila – Construim spitale noi prin PNRR!

Construim spitale noi prin #PNRR! În cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (#PNRR), facem pași importanți pentru a transforma...

Procurorii DIICOT– Serviciul Teritorial Oradea au dispus reținerea a doi inculpați,  cercetați sub aspectul săvârșirii infracțiunii  de trafic de droguri de risc.

La data de 15.07.2024, procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism – Serviciul Teritorial Oradea...

Must read

Pași concreți pentru realizarea primului Centru de Excelență pentru Diagnosticare și Tratament cu Protonoterapie

Ministerul Sănătății demarează procedurile pentru realizarea primului Centru de...

You might also likeRELATED
Recommended to you