IndustriiObiectivele promovării

Obiectivele promovării

-

- Advertisment -

Conștientizarea clienților cu privire la produs/serviciu, trebuie automat sa conțină informații precise despre produs sau Brand, astfel stârnim interesul asupra produsului, prin mesaje imperative cu raportare la servicii sau produse. Trebuie să cunoaștem atât clientul potențial cât și clientul deja fidelizat pentru ca mesajul să fie personalizat și ușor de înțeles de către aceștia.

Și mai important, trebuie să fie clară identitatea brandului și cum se sincronizează aceasta cu produsul/serviciul pe care îl promovăm.

Deasemenea, este important ca promovarea să nu fie agasantă, obositoare, pentru clientul țintă și să nu îndepărteze clientul deja existent, clientul fidelizat. Mesajul și eventualul beneficiu al campaniei de promovare către clientul potențial nu trebuie să îl pună pe clientul fidel într-o poziție dezavantajoasă față de clientul nou. Trebuie să existe un echilibru și o promovare/beneficiu în dublu sens, atât spre clientul potențial cât și către clientul fidel.
După etapele de aducere în față a produsului sau a serviciilor și după ce am stârnit interesul potențialilor clienți prin promoții sau mesaje, urmează etapa de testare a produsului/serviciilor și înregistrarea feedback-ului venit din partea cleintului. Dacă am avut succes cu serviciul/produsul, vom avea un client care va cumpăra în mod repetat de la noi și astfel ne vom fortifica imaginea sau Brandul și vom beneficia de un ROI pozitiv financiar.

Articolul precedent
Articolul următor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Ultimele articole

Marcel Boloș – Am votat astăzi la Bruxelles

Am votat astăzi la Bruxelles. Din inima Europei, pentru calea europeană a României. Suntem aici în mijlocul unor negocieri importante,...

Precizări de presă

Ministerul Afacerilor Externe constată vehicularea prin postări social media a unor afirmații false privind derularea alegerilor în străinătate. Acestea sunt...

Precizare

În contextul procesului electoral pentru alegerea Președintelui României, Ministerul Afacerilor Interne mulțumește tuturor colegilor care în aceste zile se...

Interviu cu Miulescu Adrian, manager INRMFB

Interviu cu Miulescu Adrian, manager INRMFB: „Reabilitarea medicală trebuie integrată în toate etapele îngrijirii. Este cheia unui sistem de...
- Advertisement -spot_img

Gabriela Firea – Am susținut protecția drepturilor copiilor și femeilor în raportul Parlamentului European

Am susținut protecția drepturilor copiilor și femeilor în raportul Parlamentului European privind drepturile omului și democrația în lume pentru...

Cartea Electronică de Identitate este disponibilă și la nivelul județului Ilfov

Începând de joi, 15 mai 2025, procesul de emitere a noii cărți electronice de identitate a fost extins și...

Must read

Marcel Boloș – Am votat astăzi la Bruxelles

Am votat astăzi la Bruxelles. Din inima Europei, pentru...

Precizări de presă

Ministerul Afacerilor Externe constată vehicularea prin postări social media a...

You might also likeRELATED
Recommended to you