IndustriiObiectivele promovării

Obiectivele promovării

-

- Advertisment -

Conștientizarea clienților cu privire la produs/serviciu, trebuie automat sa conțină informații precise despre produs sau Brand, astfel stârnim interesul asupra produsului, prin mesaje imperative cu raportare la servicii sau produse. Trebuie să cunoaștem atât clientul potențial cât și clientul deja fidelizat pentru ca mesajul să fie personalizat și ușor de înțeles de către aceștia.

Și mai important, trebuie să fie clară identitatea brandului și cum se sincronizează aceasta cu produsul/serviciul pe care îl promovăm.

Deasemenea, este important ca promovarea să nu fie agasantă, obositoare, pentru clientul țintă și să nu îndepărteze clientul deja existent, clientul fidelizat. Mesajul și eventualul beneficiu al campaniei de promovare către clientul potențial nu trebuie să îl pună pe clientul fidel într-o poziție dezavantajoasă față de clientul nou. Trebuie să existe un echilibru și o promovare/beneficiu în dublu sens, atât spre clientul potențial cât și către clientul fidel.
După etapele de aducere în față a produsului sau a serviciilor și după ce am stârnit interesul potențialilor clienți prin promoții sau mesaje, urmează etapa de testare a produsului/serviciilor și înregistrarea feedback-ului venit din partea cleintului. Dacă am avut succes cu serviciul/produsul, vom avea un client care va cumpăra în mod repetat de la noi și astfel ne vom fortifica imaginea sau Brandul și vom beneficia de un ROI pozitiv financiar.

Articolul precedent
Articolul următor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Ultimele articole

Procurorii DIICOT – Serviciul Teritorial Pitești au dispus,  în două cauze penale, reținerea a doi inculpați,  cercetați pentru săvârșirea  unor infracțiuni de trafic de...

La data de 16.04.2024, procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism – Serviciul Teritorial Pitești...

Procurorii DIICOT – Serviciul Teritorial Pitești au dispus reținerea a doi inculpați,  cercetați pentru săvârșirea  unor infracțiuni de trafic de droguri de risc.

La data de 16.04.2024, procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism – Serviciul Teritorial Pitești...

România va avea un rol important în dezvoltarea noilor tehnologii, precum inteligența artificială

Viitorul nostru depinde de digitalizare, iar România va avea un rol important în dezvoltarea noilor tehnologii, precum inteligența artificială....

Cercetați pentru efectuarea, fără drept, de operațiuni cu produse știind că acestea sun susceptibile de a avea efecte psihoactive

Polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Craiova, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată...
- Advertisement -spot_img

Participarea secretarului de stat pentru afaceri strategice Ana Tinca la a doua ediție a Conferinței privind securitatea Mării Negre de sub egida Platformei Crimeea

Secretarul de stat pentru afaceri strategice Ana Tinca a participat la a doua ediție a Conferinței privind securitatea Mării...

Declarația ministrului Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu, cu ocazia conferinței de presă prilejuite de întâlnirea cu ministrul Federal de Interne al Germaniei, Nancy Faeser

Bună ziua, tuturor! Îmi face plăcere să deschid această conferință de presă, alături de doamna ministru federal al Afacerilor Interne,...

Must read

You might also likeRELATED
Recommended to you