IndustriiObiectivele promovării

Obiectivele promovării

-

- Advertisment -

Conștientizarea clienților cu privire la produs/serviciu, trebuie automat sa conțină informații precise despre produs sau Brand, astfel stârnim interesul asupra produsului, prin mesaje imperative cu raportare la servicii sau produse. Trebuie să cunoaștem atât clientul potențial cât și clientul deja fidelizat pentru ca mesajul să fie personalizat și ușor de înțeles de către aceștia.

Și mai important, trebuie să fie clară identitatea brandului și cum se sincronizează aceasta cu produsul/serviciul pe care îl promovăm.

Deasemenea, este important ca promovarea să nu fie agasantă, obositoare, pentru clientul țintă și să nu îndepărteze clientul deja existent, clientul fidelizat. Mesajul și eventualul beneficiu al campaniei de promovare către clientul potențial nu trebuie să îl pună pe clientul fidel într-o poziție dezavantajoasă față de clientul nou. Trebuie să existe un echilibru și o promovare/beneficiu în dublu sens, atât spre clientul potențial cât și către clientul fidel.
După etapele de aducere în față a produsului sau a serviciilor și după ce am stârnit interesul potențialilor clienți prin promoții sau mesaje, urmează etapa de testare a produsului/serviciilor și înregistrarea feedback-ului venit din partea cleintului. Dacă am avut succes cu serviciul/produsul, vom avea un client care va cumpăra în mod repetat de la noi și astfel ne vom fortifica imaginea sau Brandul și vom beneficia de un ROI pozitiv financiar.

Articolul precedent
Articolul următor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Ultimele articole

România și Franța își întăresc colaborarea în toate domeniile de activitate, subliniind dorința de a aprofunda aceste relații.

România și Franța își întăresc colaborarea în toate domeniile de activitate, subliniind dorința de a aprofunda aceste relații. Acest...

Aniversarea a 50 de ani de la stabilirea relațiilor diplomatice între România și Sultanatul Oman

Ministerul Afacerilor Externe salută celebrarea, la 1 mai 2024, a 50 de ani de la stabilirea relațiilor diplomatice între...

Participarea secretarului de stat Daniela Gîtman la reuniunea informală a Consiliului Afaceri Generale

Secretarul de stat pentru afaceri europene Daniela Gîtman a participat, în perioada 29-30 aprilie 2024, la Bruxelles, la reuniunea...

Primirea de către ministrul afacerilor externe Luminița Odobescu a Nunțiului Apostolic agreat în România, Giampiero Gloder

Ministrul afacerilor externe Luminița Odobescu l-a primit marți, 30 aprilie 2024, pe Nunțiul Apostolic agreat la București, Giampiero Gloder,...
- Advertisement -spot_img

350 milioane de lei investiți în Centru de Mari Arși de la Timișoara, construcția acestei unități spitalicești urmând să fie încheiată la finalul acestui...

350 de milioane de lei, aceasta este suma investită în Centru de Mari Arși de la Timișoara, construcția acestei...

Gabriela Firea: Revoluționând Politica Bucureștiului

Gabriela Firea, figura emblematică a scenei politice din București, și-a anunțat candidatura pentru un nou mandat ca primar al...

Must read

You might also likeRELATED
Recommended to you