IndustriiObiectivele promovării

Obiectivele promovării

-

- Advertisment -

Conștientizarea clienților cu privire la produs/serviciu, trebuie automat sa conțină informații precise despre produs sau Brand, astfel stârnim interesul asupra produsului, prin mesaje imperative cu raportare la servicii sau produse. Trebuie să cunoaștem atât clientul potențial cât și clientul deja fidelizat pentru ca mesajul să fie personalizat și ușor de înțeles de către aceștia.

Și mai important, trebuie să fie clară identitatea brandului și cum se sincronizează aceasta cu produsul/serviciul pe care îl promovăm.

Deasemenea, este important ca promovarea să nu fie agasantă, obositoare, pentru clientul țintă și să nu îndepărteze clientul deja existent, clientul fidelizat. Mesajul și eventualul beneficiu al campaniei de promovare către clientul potențial nu trebuie să îl pună pe clientul fidel într-o poziție dezavantajoasă față de clientul nou. Trebuie să existe un echilibru și o promovare/beneficiu în dublu sens, atât spre clientul potențial cât și către clientul fidel.
După etapele de aducere în față a produsului sau a serviciilor și după ce am stârnit interesul potențialilor clienți prin promoții sau mesaje, urmează etapa de testare a produsului/serviciilor și înregistrarea feedback-ului venit din partea cleintului. Dacă am avut succes cu serviciul/produsul, vom avea un client care va cumpăra în mod repetat de la noi și astfel ne vom fortifica imaginea sau Brandul și vom beneficia de un ROI pozitiv financiar.

Articolul precedent
Articolul următor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Ultimele articole

Participarea ministrului afacerilor externe Luminița Odobescu la Conferința “Diplomația academică în contextul Alianțelor de Universități Europene”

Ministrul afacerilor externe Luminița Odobescu a participat joi, 31 octombrie 2024, la Timișoara, la Conferința „Diplomația academică în contextul Alianțelor...

Vizita de lucru în Regatul Norvegiei a secretarului de stat pentru afaceri strategice Ana Tinca

Secretarul de stat pentru afaceri strategice Ana Tinca a avut miercuri, 30 octombrie 2024, o sesiune de consultări cu...

Informații despre situația cetățenilor români din Comunitatea Valenciană

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) informează despre situația cetățenilor români din Comunitatea Valenciană, în contextul inundațiilor care au afectat Regatul...

Publicarea de către Comisia Europeană a Pachetului privind Extinderea Uniunii Europene 2024

Ministerul Afacerilor Externe salută publicarea de către Comisia Europeană, la 30 octombrie 2024, a Pachetului anual privind Extinderea Uniunii...
- Advertisement -spot_img

Gabriela Firea la Gala “Winners of the Future”,

România are tineri excepționali care merită premiați, scoși în față pentru a fi cunoscuți, merită să devină chiar ei...

Un nou sistem de scanare cu raze X, operațional: Vama Siret, cea mai mare de la frontiera cu Ucraina, dotată cu un scaner fix...

Ministerul Finanțelor și Autoritatea Vamală Română anunță punerea în funcțiune a unui nou sistem de scanare cu raze X...

Must read

You might also likeRELATED
Recommended to you