Conștientizarea clienților cu privire la produs/serviciu, trebuie automat sa conțină informații precise despre produs sau Brand, astfel stârnim interesul asupra produsului, prin mesaje imperative cu raportare la servicii sau produse. Trebuie să cunoaștem atât clientul potențial cât și clientul deja fidelizat pentru ca mesajul să fie personalizat și ușor de înțeles de către aceștia.
Și mai important, trebuie să fie clară identitatea brandului și cum se sincronizează aceasta cu produsul/serviciul pe care îl promovăm.
Deasemenea, este important ca promovarea să nu fie agasantă, obositoare, pentru clientul țintă și să nu îndepărteze clientul deja existent, clientul fidelizat. Mesajul și eventualul beneficiu al campaniei de promovare către clientul potențial nu trebuie să îl pună pe clientul fidel într-o poziție dezavantajoasă față de clientul nou. Trebuie să existe un echilibru și o promovare/beneficiu în dublu sens, atât spre clientul potențial cât și către clientul fidel.
După etapele de aducere în față a produsului sau a serviciilor și după ce am stârnit interesul potențialilor clienți prin promoții sau mesaje, urmează etapa de testare a produsului/serviciilor și înregistrarea feedback-ului venit din partea cleintului. Dacă am avut succes cu serviciul/produsul, vom avea un client care va cumpăra în mod repetat de la noi și astfel ne vom fortifica imaginea sau Brandul și vom beneficia de un ROI pozitiv financiar.