ȘtiriMinistrul Afacerilor Interne, Nicolae Lucian BODE, a dispus măsuri...

Ministrul Afacerilor Interne, Nicolae Lucian BODE, a dispus măsuri pentru evitarea supraaglomerării la sediile serviciilor publice comunitare

-

- Advertisment -

Încă de la primele semnale de creștere a volumului solicitărilor de pașapoarte, Ministrul Afacerilor Interne, Nicolae Lucian BODE, a dispus măsuri pentru evitarea supraaglomerării la sediile serviciilor publice comunitare, printre care și  dispunerea prelungirii programului de lucru cu publicul, precum și suplimentarea, până la capacitatea maximă, a stațiilor de preluare a cererilor, utilizate la nivelul structurilor teritoriale de pașapoarte.

Deși termenul legal de eliberare a pașapoartelor simple electronice este de 15 zile lucrătoare, documentul se eliberează în două zile lucrătoare.

În vederea reducerii timpului de răspuns, împreună cu instituțiile prefectului, se va lua măsura desfășurării activității de lucru cu publicul și în weekend.

În prezent, în vederea personalizării pașapoartelor simple electronice, programul de lucru al Centrului Național Unic de Personalizare a Pașapoartelor Electronice este de la ora 06.00 la ora 22.00, inclusiv în weekend.

Pentru a asigura eliberarea pașapoartelor într-un termen cât mai scurt, a fost dispusă măsura relocării, în vederea soluționării, a unei categorii de solicitări de la structurile de pașapoarte încărcate la cele cu un aflux mai mic (în perioada 03-09.03.2022 au fost relocate 3.713 cereri de la SPCP al mun. București, Constanța, Iași și Suceava către SPCP Argeș, Buzău, Bistrița-Năsăud, Călărași, Caraș-Severin, Covasna, Gorj, Harghita, Ialomița, Olt, Mehedinți, Mureș, Teleorman și Vrancea).

În 20 de județe, unde s-a înregistrat un număr semnificativ de cereri a fost prelungit programul de lucru cu publicul cu cel puțin două ore.

În data de 08.03.2022, termenul mediu, la nivel național, de eliberare a pașaportului simplu electronic a fost de 2 zile lucrătoare (totuși la unele județe precum CJ, CT, TM, VS termenul a fost de cca 3 zile lucrătoare din momentul înregistrării cererilor și până la intrarea pașapoartelor simple electronice în gestiunea structurilor de pașapoarte).

Precizăm faptul că, în data de 08.03.2022, s-au efectuat 48.593 de programări, pentru un număr de 85.197 de persoane, iar în data de 09.03.2022 până la orele 12:00 au fost efectuate 14.370 de programări pentru un număr de 25.259 de persoane (în scopul prezentării la ghișeu în următoarele de 90 de zile).

Reamintim că cetățenii se pot înscrie pe platforma de programare online și în alte județe care au locuri disponibile pentru intervalul dorit.

Direcția Generală de Pașapoarte a delegat 20 de polițiști pentru sprijinirea activității Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte din municipiul București.

Au fost trimiși, zilnic, specialiști din cadrul Biroului Coordonare Metodologică și Serviciul Control pentru sprijinirea activității și fluidizarea afluxului de cetățeni pentru sediul Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte București și Ilfov din Mall Park Lake.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Ultimele articole

„Metoda Accidentul”- Percheziții într-un caz de înșelăciune

La data de 13 martie a.c., polițiștii Biroului de Investigații Criminale – Poliția Municipiului Drobeta-Turnu Severin, sub coordonarea unui...

Poliția Română – acțiune împotriva traficului de droguri

Polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate București – Serviciul Antidrog, împreună cu procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor...

Gabriela Firea – Investiții urgente în aparatura medicală necesară spitalelor

Investiții urgente în aparatura medicală necesară spitalelor, redeschiderea șantierelor pentru noi poduri și pasaje care să fluidizeze traficul, repunerea în funcțiune...

România implementează proiecte de apă și canalizare finanțate prin Programul Dezvoltare Durabilă

România implementează în acest moment proiecte pentru modernizarea a 8500 km de conducte de apă și 9500 km de...
- Advertisement -spot_img

Bilanțul misiunilor din ultimele 24 de ore

Echipajele de salvatori au avut o zi solicitantă ieri, intervenind în peste 1.600 de situații de...

Noua Carte Electronică de Identitate devine disponibilă în România! ...

Guvernul României a aprobat, în ședința de astăzi, 13 martie 2025, la propunerea Ministerului Afacerilor Interne, trei Hotărâri de...

Must read

„Metoda Accidentul”- Percheziții într-un caz de înșelăciune

La data de 13 martie a.c., polițiștii Biroului de...

Poliția Română – acțiune împotriva traficului de droguri

Polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate București –...

You might also likeRELATED
Recommended to you