ȘtiriMinistrul Afacerilor Interne, Nicolae Lucian BODE, a dispus măsuri...

Ministrul Afacerilor Interne, Nicolae Lucian BODE, a dispus măsuri pentru evitarea supraaglomerării la sediile serviciilor publice comunitare

-

- Advertisment -

Încă de la primele semnale de creștere a volumului solicitărilor de pașapoarte, Ministrul Afacerilor Interne, Nicolae Lucian BODE, a dispus măsuri pentru evitarea supraaglomerării la sediile serviciilor publice comunitare, printre care și  dispunerea prelungirii programului de lucru cu publicul, precum și suplimentarea, până la capacitatea maximă, a stațiilor de preluare a cererilor, utilizate la nivelul structurilor teritoriale de pașapoarte.

Deși termenul legal de eliberare a pașapoartelor simple electronice este de 15 zile lucrătoare, documentul se eliberează în două zile lucrătoare.

În vederea reducerii timpului de răspuns, împreună cu instituțiile prefectului, se va lua măsura desfășurării activității de lucru cu publicul și în weekend.

În prezent, în vederea personalizării pașapoartelor simple electronice, programul de lucru al Centrului Național Unic de Personalizare a Pașapoartelor Electronice este de la ora 06.00 la ora 22.00, inclusiv în weekend.

Pentru a asigura eliberarea pașapoartelor într-un termen cât mai scurt, a fost dispusă măsura relocării, în vederea soluționării, a unei categorii de solicitări de la structurile de pașapoarte încărcate la cele cu un aflux mai mic (în perioada 03-09.03.2022 au fost relocate 3.713 cereri de la SPCP al mun. București, Constanța, Iași și Suceava către SPCP Argeș, Buzău, Bistrița-Năsăud, Călărași, Caraș-Severin, Covasna, Gorj, Harghita, Ialomița, Olt, Mehedinți, Mureș, Teleorman și Vrancea).

În 20 de județe, unde s-a înregistrat un număr semnificativ de cereri a fost prelungit programul de lucru cu publicul cu cel puțin două ore.

În data de 08.03.2022, termenul mediu, la nivel național, de eliberare a pașaportului simplu electronic a fost de 2 zile lucrătoare (totuși la unele județe precum CJ, CT, TM, VS termenul a fost de cca 3 zile lucrătoare din momentul înregistrării cererilor și până la intrarea pașapoartelor simple electronice în gestiunea structurilor de pașapoarte).

Precizăm faptul că, în data de 08.03.2022, s-au efectuat 48.593 de programări, pentru un număr de 85.197 de persoane, iar în data de 09.03.2022 până la orele 12:00 au fost efectuate 14.370 de programări pentru un număr de 25.259 de persoane (în scopul prezentării la ghișeu în următoarele de 90 de zile).

Reamintim că cetățenii se pot înscrie pe platforma de programare online și în alte județe care au locuri disponibile pentru intervalul dorit.

Direcția Generală de Pașapoarte a delegat 20 de polițiști pentru sprijinirea activității Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte din municipiul București.

Au fost trimiși, zilnic, specialiști din cadrul Biroului Coordonare Metodologică și Serviciul Control pentru sprijinirea activității și fluidizarea afluxului de cetățeni pentru sediul Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte București și Ilfov din Mall Park Lake.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Ultimele articole

Un nou drum pentru România prin dezvoltarea de proiecte pentru agricultură, zootehnie și procesare

Un nou drum pentru România prin dezvoltarea de proiecte pentru agricultură, zootehnie și procesare. România are nevoie de investiții...

Discuții despre extinderea parteneriatului dintre România și Emiratele Arabe Unite

Sorin Grindeanu a discutat astăzi, la Abu Dhabi, despre extinderea parteneriatului dintre România și Emiratele Arabe Unite. Propunerile au...

Ministerul Transporturilor a inițiat procedura de consultare publică

Astăzi, 18 aprilie 2024, Ministerul Transporturilor a inițiat procedura de consultare publică prevăzută de Legea nr. 52/2003 privind transparența...

Nu e doar o declarație neinspirată, e o invitație la viol!

Alina Gorghiu a reacționat vehement la declarația Preotului din Valea Plopului. Nu e doar o declarație neinspirată, e o...
- Advertisement -spot_img

Procurorii DIICOT – Serviciul Teritorial Pitești au dispus,  în două cauze penale, reținerea a doi inculpați,  cercetați pentru săvârșirea  unor infracțiuni de trafic de...

La data de 16.04.2024, procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism – Serviciul Teritorial Pitești...

Procurorii DIICOT – Serviciul Teritorial Pitești au dispus reținerea a doi inculpați,  cercetați pentru săvârșirea  unor infracțiuni de trafic de droguri de risc.

La data de 16.04.2024, procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism – Serviciul Teritorial Pitești...

Must read

Un nou drum pentru România prin dezvoltarea de proiecte pentru agricultură, zootehnie și procesare

Un nou drum pentru România prin dezvoltarea de proiecte...

Discuții despre extinderea parteneriatului dintre România și Emiratele Arabe Unite

Sorin Grindeanu a discutat astăzi, la Abu Dhabi, despre...

You might also likeRELATED
Recommended to you